torsdag 22. oktober 2009

Andre kulturer


Vår første oppgave går ut på å skrive om en kultur i et annet land. I tillegg til dette skal vi kontakte noen fra det landet/kulturen og intervjue dem.  Vi skal da spørre dem om spørsmål angående deres forhold til internettt, msn, mail, facebook og lignende. For å komme i kontakt med noen Brasilianere har jeg tenkt og bare sende noen spørsmål til rundt 20 stykker, for å være mer garantert et svar tilbake, jeg gjør det på denne måten siden jeg ikke kjenner noen fra Brasil. 

Jeg har valgt å skrive om Brasil, ikke bare fordi landet er utroligt nydeligt men også pga at landet er så to delt. Brasil er et land jeg har blitt utoligt glad i uten å ha vært dær. Min største drøm når jeg er ferdig utdannet er å dra til Brasil for å starte et barnehjem, det er bare noe jeg har drømt om siden jeg var liten.  Derfor var valget enkelt da jeg skulle velge land.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar